Facebook zlepší návrhy príspevkov: Nebude to “zadarmo”
Bude potrebná interakcia zo strany používateľov.
Pred dvoma rokmi začal Facebook priamo od používateľov požadovať spätnú väzbu k obsahu, ktorý vidia na Informačnom kanáli. Boli sme tak zvyknutí na kanál, ktorý zobrazuje iba príspevky o našich skupinách, príspevky priateľov atď. Avšak Facebook začal tento zobrazovaný obsah upravovať.
Spätná väzba pomáha platforme pochopiť a vylepšiť, aký typ obsahu by mala zobraziť. Keďže vývoj nezastavíme, spoločnosť teraz ide o krok ďalej. Globálne spúšťa podrobné prieskumy, napríklad to, aký inšpiratívny bol konkrétny príspevok. Pýta sa tiež, či určitá téma aj konkrétneho používateľa zaujíma.
Facebook už používa určité parametre a faktory na rozhodovanie o tom, čo ukáže používateľom v sekcii News Feed. Rezervy je však stále badať. Spoločnosť sa preto snaží, aby bola inteligentnejšia ako kedykoľvek predtým. Najlepším spôsobom, ako to dosiahnuť, je zhromaždiť ešte viac reakcií od používateľov a pokúsiť sa vybudovať na platforme nový prvok založený na AI.
Podobné články
Facebook vraj cenzuruje údaje a spolupracuje s Čínou
Meta AI je v Messengeri, nehovorte s ňou po slovensky
Facebook chystá vlastnú AI aplikáciu
Messenger získal redizajn: Pôvodné modré logo je späť
Facebook začne mazať živé videá. Čo sa dá robiť?
Ako mať menej príspevkov na Facebooku?